Publicēts: 04.04.2018.
Sadarbojoties ar Dabas aizsardzības pārvaldes (Pārvaldes) Pierīgas reģionālo administrāciju, Banku Augstskolas (BA) un 13 partneraugstskolu studenti biznesa nedēļā izstrādājuši vairākus inovatīvus mārketinga risinājumus Ķemeru Nacionālā parka (ĶNP) tūrisma attīstībai.
Starptautiskā biznesa nedēļa norisinājās no 19. līdz 23. martam un tajā piedalījās studenti no Latvijas, Austrijas, Beļģijas, Čehijas, Dānijas, Gruzijas, Nīderlandes, Vācijas un Apvienotās Karalistes.
Lai iepazītos ar esošo situāciju un izprastu galvenos izaicinājumus, kā arī aplūkotu galvenos ĶNP tūrisma objektus, nedēļas sākumā, 20. martā, studenti viesojās dabas izglītības centrā “Meža māja”, bet pēcāk devās ekskursijā pa Dumbrāja laipu, tad uz Lielo Ķemeru tīreli un jūras piekrasti Ragaciemā. Savukārt nedēļas noslēgumā jaunieši savas mārketinga idejas ĶNP tūrisma attīstībai prezentēja starptautiskai žūrijai, kuru pārstāvēja arī Pārvaldes Pierīgas reģionālās administrācijas darbinieki.
Šī bija jau otrā reize, kad Pārvalde sadarbojās ar Banku Augstskolu un uzticēja studentiem ļoti būtisku uzdevumu – izstrādāt inovatīvus risinājumus Ķemeru Nacionālā parka popularizēšanai. Šoreiz uzdevums bija jau krietni sarežģītāks un konkrētāks – studentiem, izmantojot jau esošu mārketinga pasākumu – Ceļotāju dienu – bija jāpiedāvā savi risinājumi parka teritorijas popularizēšanai divu īpašu mērķauditoriju – senioru un jauno ģimeņu – vidū.
“Uzdevums nebūt nebija viegls, taču esam patiesi gandarīti par studentu veikumu, piedāvātajām inovatīvajām idejām un daudzajiem labajiem ieteikumiem, kas nākotnē palīdzēs plānot mārketinga aktivitātes un tādejādi veiksmīgāk nacionālajā parkā attīstīt tūrismu,” pēc studentu prezentācijām pauda Pārvaldes Pierīgas reģionālās administrācijas direktors Andris Širovs.
Jaunieši piedāvāja risinājumus veiksmīgākai sociālo tīklu izmantošanai Ceļotāju dienas popularizēšanā, aicināja ĶNP tūrismu popularizēt, izmantojot mobilās aplikācijas, kā arī piedāvāja dažādas citas inovatīvas idejas gan parka teritorijas, gan konkrētā pasākuma popularizēšanai, izmantojot plakātus, flaierus, atraktīvas spēles, fotokonkursus, ekskursijas u.tml.. Jaunieši bija īpaši domājuši arī par veidiem, kā par nacionālā parka pasākumiem visefektīvāk informēt gan bērnu un jauniešu auditoriju, gan seniorus.
Starptautisko biznesa nedēļu Banku Augstskola šogad organizēja jau 10. gadu. Šis bija otrais sadarbības gads, kad studenti idejas piedāvāja ne vien biznesa, bet arī valsts sektoram.